Social Media

Blogové letadlo

Do týhle hry mě přizvala (nebo přesněji zatáhla :'D) Nika.

Tento dotazník spočívá v tom, že:
I.) Na sebe prásknu 11 věcí
II.) Odpovím na 11 otázek, které mi dal bloger, který mě přizval
III.) Napíšu 11 otázek pro další blogery, které přizvu
 
I.) 11 věcí o mně
  1. Co sem četla, začínali lidi tim čeho se bojej tak tim budu muset začít taky :'D Bojim se pavouků >.< Nevim jestli je to úplná fobie, ale starch z nich prostě mám :D Prej jednou jsem šla dát ven psa a cestou zpátky jsem uviděla takýho hnusnýho pavoiuka na zdi a úpe s vyděšeně zdrhla domu, pak jsem pro toho psa odmítla jít, takže tam musela jít naštvaná babička :D
  2. A taky se bojim sněhu :'DDD On mě chce sežrat! Já to wim! :'DD A má takovej hnusnej plán: Že mě nejdřív nachladí, abych byla slabá a bezbranná a pak mě sežere!
  3. Taky mě chce sežrat kamarádka z áčka o.O
  4. Mám jednu kamarádku a furt se na ní musim lepit nebo jí sedět na klíně nebo taka něco :'D A jí to štve :D A pak s ní odmítám mluvit a dělám nešťatsnou, když řekne, že mě nemá ráda, protože ví, že jí pak dám pokoj a ještě si stěžuju jinejm dvou kamarádkám, že mě nemá ráda :D Nom, ale moc dlouho mi to nevydrží :'DD
  5. Nemám nijak extrémě moc kamarádek, ale stačí mi to, protože je mám moc ráda ^^
  6. Jednu z nejlepších kamarádek a zároveň toho nejúžasnějšího člověka ve vesmíru znám víceméně jen přes internet, i když jsme se už párkrát viděli ^-^
  7. Někdy se kvůli tý výše zmíněný kamarádce dost trápim, protože mám strach jestli si o mně třeba nemyslí něco špatně a mám strach, že kdyby mě třeba znala i normálně v rl, tak by mě neměla ráda... Ale tak, už se kvůli netrápim tak moc jako dřív a jsem za to ráda :D
  8. Pokud mi na někom opravdu dost záleží a mám ho ráda jsem potom celkem žárlivá, ale fakt děsně a hrozně moc mi to vadí a děsně se za to nenávidim.
  9. Pokud oči nemaj nějakou vážně jasně poznatelnou barvu, tak nejsem schopná určit jejich barvu :D
  10. Doktorka mámě řekla, že mě má objednat k očaři, kvůli tomu, jestli bych neměla mít brýle a upřímě se dost bojim, že je mít budu DDD: Já je necu, bych v nich vypadala ještě víc retardovaně než teď D:
  11. Chtěla bych si obarvit vlasy na červenou nebo oranžovou a myslim na vážně výraznou červenou či oranžovou :D Nom, ale máma mi to nedovolí (a nenabarvím, páč dybych si to barvila sama, byla by barva všude jen né vlasech :'DD) :// Maximálně tak proužky, ale ani to neni jistý.
Uch, upřímě jsem se těch 11 věcí bála, ale teď bych byla schopná vymyslet ještě nějaký a dost mě to bavilo :'DDDD

II.) 11 otázek od Niky
  1. Upřímně řečeno, kdo je vaším nejoblíbenějším návštěvníkem vašeho blogu? Může jich být i víc…
    Nemám nejoblíbenějšího návštěvníka. Pro mě jsou všichni návštěvnící, co čtou ty moje kecy a třeba i něco okomentují, stejně důležití a mám je ráda všechny stejně a myslím, že by bylo nefér, kdybych měla nějakého raději než ostatní.
  2. A opačně? Které blogy nejčastěji navštěvujete vy?
    All, tebe, Nut-telku, Dizinku, Taychi, lillinku... :D Ovšem, bych jich napsala víc, jenže ona větší část mých oblíbených blogů je nějaká neaktivní a najít blog, který se mi opravdu líbí a tak je pro mě těžký a i když jsem zkoušela hledat, nenašla jsem a když už na nějaký narazím, tak to je většinou úplnou náhodou :D
  3. Co pro vás znamená vaše tvorba?
    Nom, když o tom tak přemýšlím, tak co pro mě znamenámá tvorba, jako taková nevím. Kdyby ses zeptala co pro mě znamená třeba psaní, věděla bych co říct, ale když se ptá na tvorbu... Ne, vážně nevím :D Ráda bych řekla, že něco na co můžu být hrdá, ale upřímě, myslím, že minimálně zatím nemám moc na co být hrdá :D
  4. Kdyby ses měla setkat z nějakou postavou z jakéhokoli příběhu svých oblíbených blogerů, kdo by to byl a proč?
    Upřímě? Nevím. Z nějakýho důvodu o nikom takovém nevím, né, že by ty blogeři nepsali dobře, to píšou a opravdu moc dobře, ale nějak netoužím po tom se s někým z jejich příběhů setkat :D
  5. Představ si, že můžeš mít jedno přání, jakékoli na světě, co by to bylo?
    Přála bych si dalších sto přání :'DDD Né, mě by stačila jedna jediná věc a to být šťastná, doopravdy šťastná bez těch pitomejch blbejch nálad...
  6. Když jsi byla malá, měla jsi nějakou hračku, nebo jakoukoli věc, kterou jsi nosila všude s sebou?
    Všude s sebou? O ničem takovém nevím, ale možná jsem to akorát zapoměla.
  7. V čem myslíš, že jsi nejlepší? (Ne nejlepší mezi všemi, ale jen v sobě)
    Tak to vážně nevím, nepřipadám si v ničem moc dobrá, natož nejlepší.
  8. Máš ze svého život vymazat nějaký den. Který by to byl, proč a jaké myslíš, že by to mělo následky.
    Nejdřív mě napadl den mého narození, vůbec bych se nenarodila a bylo by, ale pak mě napadl ještě jeden den. Den, kdy jsem narazila na první... no, prostě jistej typ blogu. To by mělo za následek to, že bych nejspíš nikdy nepoznala jistý lidi. Né, že bych to chtěla, kvůli tomu, že bych ty lidi neměla ráda, to mám a hodně, ale mám pocit, že by tak bylo všechno jinak a lepší, pro všechny...
  9. Kolik blogů jsi už v životě měla?
    Vážně ste tak naivní a myslíte si, že to jde spočítat? :'DDD
  10. Jsi zamilovaná?
    Jasně, do mího snoubence :'DDDDDDDDDD
  11. Stává se ti někdy, často, pořád, že dostaneš takový záchvat smíchu až spadneš na zem a nejsi schopna se zvednout? :D
    Záchvaty smíchu mívám, ale až takhle fakt ne :'DDD Myslim... ;DD
III.) 11 otázek pro označené blogery
  1. Proč jsi začal/a psát?
  2. Jaké jiné tvrobě kromě psaní se věnuješ a proč?
  3. Když jsi zakládal/a svůj blog, jaké jsi s ním měla plány?
  4. Jaké jsou tvé sny a cíle do budoucna?
  5. Zajímáš se o módu a podobné věci?
  6. Jaký typ blogů tě baví nejvíce?
  7. Jaký naopak nemáš ráda?
  8. Tvůj názor na konec světa?
  9. Co tě na blogu zaujme jako první?
  10. Máš na sobě něco co bys chtěl/a změnit?
  11. Miluješ mě? :'DDDD

11 blogerů, které přizývám:
  1. All
  2. Nuttelka
  3. lillinka
  4. Lithi-chan
  5. Yume
  6. Lux (ae ta se asi nezapojí, páč má pozastavenej blog... :'DD)
  7. Laivine
  8. Delthrien
  9. Nikillien
  10. Parala
  11. NikaRoovy
Napiš první komentář
Okomentovat