Social Media

Kniha čtrnáctá - Mediátor - Andělé smrti

 http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png
http://nd05.jxs.cz/822/319/9206f3f934_86153299_o2.jpgNázev: Mediátor - Andělé smrti
Autor: Meg Cabotová
Díl: 3
V třetím díle duchařské série se Susannah musí vypořádat s duchy čtyř maturantů, kteří zahynuli při dopravní nehodě. Všichni čtyři sletěli po srážce s jiným autem do Pasifiku.
Andělé, jak jim bylo přezdíváno, díky jejich kráse, inteligentnosti, oblíbenosti a podobných věcech, jsou rozzuření a chtějí zavraždit řidiče, který řídil protijedoucí auto a jakýmsi zázrakem se mu nic nestalo.
Tímto řidičem je čirou náhodou spolužák Susannah, Michael Meduci, jehož sestra se před nějakou dobou, pod vlivem alkoholu, skoro utopila v bazénu na nějaké párty a doteď leží v komátu.
Sussanah se ho snaží ochránit a uklidnit Anděly, aby je touha po jeho zavraždění přešla.
S tím jí samozřejmě pomáha Otec Dominik, kněz a zároveň ředitel školy, jež Susannah a Michael navštěvují, ale především další mediátor a Jessie, duch, který byl zavražděn v pokoji Susannah a teď tam s ní tak nějak žije.
Jenže může se jim podařit zastavit 4 mrtvé duchy s velkou silou? A je všechno, co se nehody týče, opravdu tak jak se to zdá být?
K tomu všemu je u Susannah zrovna Gina, její NewYorská kámoška, která přijela na jarní prázdniny. Ta samozřejmě pořádně o mediátorství nic neví, ale tuší, protože ona byla se Susannah u věštkyně, která Sussanah oznámila, že je mediátor (né že by to předtím nevěděla, věděla, jen nevěděla, jak se tomu říká...). Gina se ovšem nakonec stane velkou pomocí, když bude Susannah potřebovat krýt.

Musím říct, že ta knížka byla, jako všechny ostatní díly, úžasná. Včera jsem se od ní prostě nemohla odtrhnoout, protože, zvlášť ke konci, jsem opravdu chtěla vědět, jak to všechno je. Na povrch vyplívají věci, které mě ani ve snu nenapadli. U konce jsem se trochu lekla toho co Susannah vyvedla, naštěstí to, ale přeci jen dopadlo dobře ^^

Ukázka:Otec Dominik, kterej ho se zaujetím pozoroval, zabručel: "To byl vynikající nápad, poslat ho napřed. Vynikající."
Pokrčila jsem ramenama. "Asi jo."
Moje zklamání nad tím, že mi vyklouzla z ruky příležitost k pořádný rvačce, bylo asi očividný, protože otec D. najednou odtrhnul oči od skupinky kolem táboráčku a zašklebil se na mě.
"S Jesseho přispěním z tebe snad přece jen uděláme mediátora," zamnul si ruce.
Kdyby jen tušil, s kolika duchama jsem si poradila dávno předtím, než jsem tyhle dva potkala, pomyslela jsem si neuctivě. Ale nahlas jsem neřekla nic.
Otec Dominik tiše sondoval: "A jak se baví tvoje kamarádka Gina, když jsi dnes večer pryč?"
"No," vyhrkla jsem překvapeně, "baví se tím, že mě kreje."
Otec Dominik zdvihl obočí - a hlas - v překvapeným nesouhlasu: "Kryje tě? Copak tví rodiče nevědí, že jsi tady?"
"Ale otče," zarazila jsem ho sarkasticky, "to jsem podle vás měla mamce vykládat, že vyrážím na Big Sur, abych hodila řeč se čtyřma duchama? Kde to žijete?"
Zatvářil se ustaraně. Jako kněz se samozřejmě nemoh stavět pozitivně k podvádění, zvlášť když šlo o podvádění rodičů, který jeho náboženství učilo ctít a poslouchat. Ale já mám pocit, že pokud by Bůh fakt chtěl, abych dodržovala tohle přikázání, tak ze mě teda neměl dělat mediátora. Tyhlety dvě věci se mezi sebou dost nesnášej, to je vám snad jasný, ne?
Počet stran: 199
Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat