Social Media

Kniha dvacátá třetí - Erebos - Hra, která zabíjí

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png 

http://nd06.jxs.cz/650/483/8b79643048_92715998_o2.pngNázev: Erebos - Hra, která zabíjí
Autor: Ursula Poznanski
Díl: 1
Počet stran: 320
Nakladatelství: Frgament
Následující text by mohl obsahovat menší spoilery.
Celý příběh se odehrává v Londýně.
Na škole, kam chodí i Nick si mezi sebou žáci předávají tajemné balíčky. Když se jeden dostane i ke Colinovi, Nickovu kamarádovi, který se díky tomu dost změní, zajímá se Nick o co jde. Nikdo mu ale nic neřekne, všichni se chovají tajemně, až když Nick konečně jeden balíček také obdrží zjistín oč jde.
Erebos je počítačová hra, ale né ledajaká. Hra, která má přísná pravidla, mezi která mimojiné patří i to, že o hře nikomu nesmíš nic říct, nesmíš prozradit tvé reálné jméno v hře a naopak, za porušení pravidel tě čeká trest. Vyhození ze hry. A šance zahrát si Erebos je pouze jedna...
Na druhou stranu, Erebos o tobě dokáže zjistit ty nejtajnější přání a dokáže ti je splnit.
Jakmile do ní spadneš, jen tak se od ní neodtrhneš.
Ale, jaktože o tobě hra všechno ví? O co jí jde? A je doopravdy tak neškodná jak se zdá?

Ze začátku mě to vážně nudilo a bála jsem se, že mě knížka doopravdy zklame. Postupně se to, ale začínalo rozjíždět a já věděla, jak jsem se mýlila. Za chvíli už ta knížka byla úžasná, dělo se plno věcí a postupně mě začínalo čím dál více zajímat o co v té hře vlastně jde. Jak je to všechno možné a kdo za tím vším stojí.
Když se kousky skládačky konečně spojí, vyplave na povrch něco co by mě nikdy nenapadlo.
Dost mě zaujaly takové ty poslední odstavce něktrých kapitol, kdo četl snad pochopí, co myslím.
Opravdu té knize asi nemám co vytknout, ale zároveň nevím, co dál říct.
Originální námět, skvělé zpracování. Co víc chtít?
Jedna věc mi, ale stále není jasná: Proč kamarádka říkala, že to má být horor...? :DD

Ukázka: O dobrou hodinu později dospěla instalace ke sto procentům. Nick už chtěl nahlas jásat, ale vtom obrazovka zčernala. A zůstala černá.
Nic nepomáhalo. Ani poklepávání na kryt počítače, různé kombinace kláves a výbuch vzteku. Obrazovka neukazovala nic než neúprosnou temnotu.
Ještě než stihl rezignovaně počítač restartovat, přece jen se něco stalo. Z temnoty se vynořila rudá písmena, slova, která pulzovala, jako kdyby zásobovala krví a životem skryté srdce.
"Vstup.
Nebo se vrať.
Toto je Erebos."
 
Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat