Social Media

Kniha první - Bílý drak

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png
Tak! Konečně jsem to došetla! A že mi to trvalo přes dva měsíce! Tfuj. :D Nějak jsem doufala, že jak začne škola, začnu zase víc číst, ale zatím se mi to moc nedaří. Nevím jestli to bylo knížkou nebo ne, ale budu s tím muset něco udělat C; Nom, ale teď už ke knížce.

http://wales.cz/download/img/produkty/3412-b-mccaffrey_drakeni3.png
Název: Bílý drak
Série: Drakeni z Pernu
Díl: 3 z 5
Autor: Anne McCaffreyová
Anotace: I když Jaxomovi dělá jeho malý drak trochu starosti, přece jen se ukáže. že Ruth umí létat, žvýkat ohňovec a chrlit oheň, skákat do mezimezí i mezi časy, tedy všechno jako opravdový drak. Spolu pal přijdou na to, že Ruth umí i další nečekané věci.
Ukázka: Jaxom se zhluboka nadechl. ,,Tak letíme Ruthe!"
Ucítil vzedmutí svalů, jak se Ruth poněkud přikrčil, vnímal, že se mu napjala zadní část těla, registroval i pohyb svalů v lýtkách, jak drak pozvedl mohutná křídla k prvnímu máchnutí, které bylo pro celý start rozhodující. Ruth ještě trošku přidřepl a pak se prudce odrazil od země záběrem mocných zadních nohou. Jaxom narazil obličejem do dračího krku. Instinktivně drapl po záchraně, po úponu leteckého postroje, a pak se zlehka nadzvedl, když se rozměrná dračí křídla napřahovala k novému rozmachu, a to už byli ve výšce prvního poschodí na úrovni užaslých obyvatel držby a potom už stoupali tak rychle ke maliští ohňovce, že Jaxom viděl další řádky oken jenom jako rozmazané šmouhy. Tu rozpřáhli svá křídla velcí draci a dunivým řevem povzbuzovali svého malého druha. Kolem nich kroužili ohňoví dráčci a přidávali se stříbrnými hlásky k všeobecnému aplausu. Jaxom jen doufal, že Rutha nevylekají nebo se mu nepřipletou do cesty.
Jsou nadšení, že nás vidí ve vzduchu spolu. Ramoth s Mnemethem jsou štěstím bez sebe, že tě konečně vidí na mém hřbetě. Já jsem taky moc šťastný. Už jsi teď spokojený?
Po téhle skoro žalostné otázce Jaxom ucítil v hrdle jakýsi knedlík. Otevřel ústa, že drakovi odpoví, ale tlak vzduchu proráženého při rychlém letu mu odtrhl zvuk hlasu od rtů.
Počet stran: 470, z toho samotný příběh byl pouze do strany 446, zbytek byl Drakodex (tj. seznamy obyvatel, weyrů, držeb, vysvětlivky apod.) a životopis autorky

Můj názor: Mě se ta knížka moc líbila, stejně jako předchozí díly a mrzí mě, že v knihovně mají pouze tyhle tři kapitoly a zbytek ne.
Ze začátku mi sice trochu vadila, že celá knížka je zaměřená především na Jaxoma a částí, které se odehrávají v jeho nepřímnosti zas tak moc není a že tam je málo Lessy a F´lara, ale nakonec mi to vůbec nevadilo, protože právě Jaxom se stejně zajímá o ty hlavní a nejdůležitější události (a učiní ten nejdůležitější objev, že, ale necu spoilerovat :D).

Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat