19. 7. 2014

Knižní chvástačka, 12. 5. 2014 - 18. 5. 2014

Slyšte, slyšte! Deny se jde veřejně strapňovat! Legendární představení se opakuje! :D

A teď vážně. Mám tu další video, tentokrát knižní chvástačku, protože se mi v tomhle týdnu sešlo víc knih a tak proč to nenatočit, že? (Dobře, dokázala bych vyjemnovat spoustu důvodů a vy určitě taky, ale to je jedno.)

Snažila jsem se mluvit pomaleji a srozumitelněji, vážně. Ovšem pracovat na tom musím stále, navíc k tomu tentokrát ještě přidávám, že se musím odnaučt říkat neustále "eee" a jinak se zakoktávat. Je to hrozný. Také musím obohatit svou slovní zásobu a přestat se opakovat. A spoustu dalších věcí.

Je mi jasné, že kdekdo se teď ptá, proč to vůbec zevřejňuji, když sama vidím, kolik chyb to má - protože už jsem řekla, že to natočím (Co na tom, že to stejně nikoho nezajímá :D) a také proto, že lépe to zatím nezvládnu. Na druhou stranu - nikdo učený z nebe nespadl, tak proč vás nepobavit svými pokusy? ^^

Mimochodem, když už jsme u toho, co jsem říkala... ten report ze Světu knihy, jsem samozřejmě nenatočila. Nečekané. Tudíž jestli na to doopravdy někdo spoléhal, tak se mu překotně omlouvám.

Inu a teď už jen - pobavte se! :D

1 komentář:

  1. Vlastně.... =D jinak velmi povedené, sama si pravděpodobně něco z tvých přírůstků přečtu. :)

    OdpovědětVymazat