Social Media

[Projekt] Moje první recenze - Úvod

Bloggerů, kteří se zabývají recenzemi je v dnešní době spousta, a věřím, že budou i nadále přibývat.

Už nějakou dobu přemýšlím o tom, jak podpořit právě ty, kteří by si chtěli recenzování zkusit, ale nemají kde publikovat, třeba proto, že nechtějí jen kvůli nejistým pokusům zakládat blog nebo, protože blog mají, ale s tématem, kam by se ona recenze nehodila, či proto, že prostě jen mají strach. Chtěla jsem pro tento účel dát dohromady nějaký projekt, ale zase jsem si říkala, že nevím, kolik takových lidí je a kolik jich zrovna bude znát můj blog a bála jsem se, že by to prostě nakonec nemělo moc velký úspěch. A pak jsem dostala nápad.

Přináším vám tedy projekt, který bude zaměřen, jak na již zkušenější recenzenty, tak na úplné nováčky a ty, kteří třeba ještě nikdy žádnou pořádnou recenzi nenapsali.

Každý nějak začínal a úkolem těch již blogujících je zveřejnit svou první recenzi nebo alespoň nějaký pokus o ní, prostě to, čím se vaše kariéra v tomto oboru rozjela. Je jedno, jestli to bude jakési vyjádření názoru o pár řádcích nebo již opravdu propracovaná recenze. Dokonce ani nezáleží na tom, na co recenze byla. Podstatné je, aby to bylo to první. Pokud se vám nepodaří najít svou úplně první recenzi, můžete tedy použít tu co nejprvnější, kterou objevíte, popřípadně o těch začátcích jen povyprávět. Spolu s recenzí by článek měl také obsahovat nějaký text o tom, jak jste začínali a podobně. Prostě všechno, co vás napadne. Jak vás napadlo napsat recenzi, proč jste se do toho pustili a proč jste pokračovali, zdali jste s recenzováním chtěli něčeho dosáhnout, popřípadně jestli už jste toho dosáhli a prostě cokoliv, co budete chtít. Také bych vás ráda poprosila, aby se v článku objevil odkaz na tento článek, aby se o projektu dozvědělo co nejvíce lidí. Odkazy na vaše články mi zasílejte do komentářů a já je následně připíšu na konec tohoto článku.

A jak jsem řekla, především chci podpořit ty, kteří ještě recenzovat pořádně nezačali nebo s tím opravdu čerstvě začínají a prozatím mají opravdu jen minimum čtenářů. Kdo by měl zájem, může mi svou první recenzi poslat, spolu se svou přezdívkou, popřípadně nějakým kontaktem nebo blogem a já to všechno uveřejním v rámci projektu na svém blogu. Ovšem pokud máte skutečně strach, že by se vaše práce nemusela líbit, mohu recenzi zveřejnit i anonymně. Své příspěvky mi můžete posílat na email deny137@email.cz.

Stejně tak bych v rámci projektu napsala nějaký ten článek, kde představím nějaké začínající recenzenty, pokud o nějakých tedy víte anebo sami jedním z nich jste, budu moc ráda, pokud mi odkaz na blog zašlete na mail, Facebooku, Twitter či kamkoliv jinam. Za začínající recenzenty bych považovala dejme tomu ty, kteří recenzují tak čtvrt, maximálně půl roku a ještě nejsou tolik známí a tak.

Upřímně, stále mám strach, že projekt nebude mít moc velký úspěch, že se do toho nikomu nebude chtít, ale říká se, že risk je zisk, tak doufám, že to tak vyjde i v tomto případě. A pokud se zrovna vy sami účastnit nehodláte, ale projekt se vám třeba zalíbil, budu ráda, za každé sdílení, ať už na sociálních sítích nebo vložením banneru, odkazujícího na projekt někam na váš blog.

Děkuji všem, kteří se tedy rozhodnou projekt jakkoliv podpořit, ať už svou účastí nebo třeba jen sdílením.

Na vaše články a recenze se už skutečně moc těším a doufám, že se mi jich sejde co nejvíce.


Vaše články:
---
8 komentářů u "[Projekt] Moje první recenze - Úvod"
  1. Já se pokusím sestrojit nějaký článek na téma mé první recenze a myslím, že ji i najdu. Doufám, že to nějak pomůže a přeji hodně štěstí těm, kteří začínají!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný nápad. Určitě se zapojím! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budu jen ráda! Na tvůj článek se už moc těším! :)

      Vymazat
  3. Vypadá to opravdu dobře. Myslím, že bych mohla nějaký článek vymyslet a následně ti ho poslat. :)

    OdpovědětVymazat