1. 2. 2015

Únorová giveaway


Zima, ač někde mírnější a někde výraznější, je tady. Venku většinou panuje chladno, pokud do toho tedy ještě nefouká vítr, nesněží anebo alespoň neprší. Myslím, že nejsem jediná, která v takových dnech zrovna dvakrát neprahne po tom, jít ven a mnohem radši zůstane zalezlá doma u knihy, seriálu nebo tak něčeho.

Rozhodla jsem se tedy, že je to skvělá doba na to, nadělit někomu z Vás knihu, která by třeba zpříjemnila jeho den. Tou knihou je Alchymie věčnosti od Avery Williams, kterou u nás vydalo nakladatelství CooBoo. Spolu s ní výherce získá ještě záložku s motivem Honu od Andrewa Fukudy, která mi zbyla ještě z minulé giveaway.

http://www.cooboo.cz/storage/images/800x600/3218.jpg

Pro účast v soutěži stačí napsat do komentáře:
  1. Jméno / Přezdívka
  2. Email, kam tě mám v případě výhry konaktovat
  3. Bonusové vstupy:
    1. Sledování blogu pomocí GFC (uveď jméno, pod kterým sleduješ)
    2. Lajk na FB stránce (uveď jméno na FB)
    3. Sdílení soutěže (uvěď odkaz, kde sdílení najdu)
  4. Jaká kniha ti přijde naprosto ideální pro zimní večery?
  5. Spousta lidí při čtení knih ráda popíjí horký čaj, jak jsi na tom s čajem ty?
Každý získá jeden vstup automaticky, plus další tři může získat sledováním, lajkem a sdílením.

Výherce vylosuji pomocí Random.org.

Soutěž probíhá od prvního února do února posledního, tedy dvacátého osmého. Vyhodnocení soutěže proběhne nejpozději do týdne od skončení soutěže. Výherce je povinnen odpovědět na email nejpozději do 48 hodin, jinak losuji někoho jiného. (Pokud předem víte, že v daném období nebudete mít přístup k internetu, napište to prosím do komentáře, spolu s datem, od kdy zase budete k dispozici. Vezmu na to ohled. Díky.)

43 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1, Zašitá v knihách
      2, zasitavknihach@gmail.com
      3, GFC - Zašitá v knihách
      Fb - Kami Margietová
      Sdílení - https://www.facebook.com/aizvk/posts/709025542547591
      4, Myslím že každý by se měl uvrtat do knihy a stylu který mu vyhovuje, u mě to je podle chuti, někdy se raději začtu do detektivky nebo sci-fi, jindy do románu a jindy třeba do tématické knihy se sněhem zimou a tak. :)
      5, Ze zdravotního hlediska nemůžu pít horký čaj, a moc ani teplé nápoje, takže většinou zůstanu u minerálky a nebo když mi tělo dovolí tak si dám chococinno. :3

      Vymazat
  2. Teri Bone
    teribone2002@gmail.com
    GFC: Teri Bone
    FB: Teri Macečková
    https://www.facebook.com/teriri.terka.maceckova
    Toto nedokážu přesně říct, jelikož já sáhnu po nějaké knize na kterou mám zrovna chuť :).
    Já čaj úplně miluju :3 :). Strašně ráda ho piju a taky si ráda ke knize dám kakao :3 :).

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Milovníci knih
    2. katkaska1045@gmail.com
    3 GFC - Katka Milovník knih
    Fb - Kačka Strojilová
    Sdílení - https://www.facebook.com/kacka.strojilova/posts/1537543599851162?pnref=story
    4. Mně k zimně neodmyslitelně patří Narnie a to především první díl - Lev, čarodějnice a skříň. Ale já nijak zvláště to nerozlišuji, čtu to, na co mám náladu. Ať je třeba léto, čtu zimní příběhy a naopak.
    5. Čaj ke čtení prostě patří, já to mám tak, že si uvařím dobrý čaj, zachumlám se do deky (a v tomto zimním čase) si sednu na parapet, čtu a vedle mě sněží a ten čaj tomu momentu dodá ten pocit, že jsem doma :)
    Jinak ti moc děkuji za vytvoření této soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Andy
    2. andrea.miskocowa44@gmail.com
    3. GFC: Andrea Miškocová
    FB: Andrea Miškocová
    4. Tak , tieto Vianoce som čítala Marťana, takže sa mi práve on najviac spája so zimou, aj keď nemá práve zimnú tématiku :)
    5. Čaj milujem, pijem ho skoro na litre! Ale pri čítaní ho veľmi nemusím, lebo ak som začítaná do knihy, nemyslím ani na jedlo či pitie ;)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Adelle
    2. aderos1@atlas.cz
    3. GFC: Adelle R.
    Fb: Adelle Warnerová
    4. Určitě nějaká s letní tématikou. Protože to příjemně zahřeje :)) Třeba taková Amy a Roger: Na cestě.
    5. Já dřív čaj moc nepila, ale teď ho mám skoro denně. Jsem na tom skoro závislá jako někdo na kávě :D (A ještě lepší je, když si na to můžu dát toho luxusního Tofíka ^^}

    OdpovědětVymazat
  6. 1. MooX
    2. lenisek01@gmail.com
    3. GFC: MooX; FB: Lenka Srolová, sdílím: https://twitter.com/MooX7/status/561822301348720641
    4. Ideální pro zimní večery je pro mě Zimní příběh. :)
    5. Čaj mám moc ráda, ale že by to byla nějaká nutnost ke knize, to opravdu ne. Když mám chuť, tak si ho ke čtení ráda udělám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1) Teri books
    2) terezajablonska@seznam.cz
    3) Teri books, Terka Jablonská, https://plus.google.com/u/0/112280622357103449343/posts/HxURjiUhRRp
    4) Jde o to, jak moc velká zima je. Někdy mi totiž přijde ideální se knihou zahřát, takže si přečíst třeba Danteho holku. Ale někdy je zase super si v zimě přečíst nějakou knížku, která se odehrává někde, kde je opravdu zima a to je ideální třeba knížka V šedých tónech. Mimochodem to je úžasná knížka. ;)
    5) Já moc čaj nepiju, takže ho ani u čtení nevyžaduji. Někdy si udělám třeba kakao nebo právě čaj, ale moc často se to nestává.
    P.S. Nový design je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Lucka Z.
    2) luciezakopalova@seznam.cz
    3)GFC: Lucie Zakopalová FB: Lucka Zakopalová a sdílím na https://www.facebook.com/luckykniznisvet
    4) Asi Vánoční koleda:)
    5) Dobrý čaj si dám ráda, zvlášť anglický ale u čtení ho nějak nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1) Zoey
    2) ema.svingerova@seznam.cz
    3) Sleduju všude buď jako Zoey, nebo Zoey T. nebo Ema Švingerová nebo Em Tindlbeld :'D Soutěž jsem sdílela tadýý --> https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=359933984131435&id=245099438948224

    4) Jakákoliv, nejlépe nějaká o létě, to se pak hezky těším až bude tepleji. Ale mám taky ráda čtení knih se zimní tématikou v zimě :)
    5) Já a čaj? To tak maximálně a) spálim si jazyk b) poliju knížku :'D

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Andy Zaphir
    2. tomas.maksymjuk@gmail.com
    3. Andy Zaphir, Tomáš Maksymjuk, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=784204801635089&id=686186998103537
    4. Archiv, Archiv a ještě jednou Archiv! Protože je tam tajemno :) Nebo If I stay :)
    5. Ehh, no já si ten čaj udělám, položím si ho na stůl, začtu se do knihy a mezitím mi čaj vystydne :D

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Deny
    2. denisaciprysova@seznam.cz
    Bonusové vstupy:
    2. fb-Denisa Ciprysová
    4. Nejlépe nějaká letné, abych se mohla těšit zase na léto :D Nebo Zůstaň se mnou
    5. Vzhledem k tomu, že čaj nepiju, tak ho ani u čtení nepotřebuji

    OdpovědětVymazat
  12. 1. míša
    2. vavrinovamichaela@gmail.com
    3. gFC - Michaela Vavrinova, FB - Míša Vavřinová
    4. Jakákoli rokanťárna, ralda se díky ní zahřeju :)
    5. Vždy si ke čtení uvařím čaj, ale záhadně rychle stydne :))

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Mary-berry
    2. marie.hoangova@seznam.cz
    3. Bonusové vstupy:
    - GFC: Mary-berry
    - FB: Maruška Hoangová
    - https://twitter.com/mary_berry13/status/561888292388741120
    4. Žádná, v mých očích není nic ideální. (Trapný pokus o vyhnutí se odpovědi. :D) Naposledy jsem dočetla Dveře do prázdnoty, tak proč ne ta.
    5. Nepiju vůbec, natožpak čaj. Většinou u čtení jím. :D

    U mě se nikdy neví, jestli nebudu mít k dispozici net. Otec je prostě nevyzpytatelný.

    OdpovědětVymazat
  14. 1. Ilona D.
    2. ilonkha@seznam.cz
    3. Ilona Doležalová, Ilona Doležalová, https://twitter.com/Boziclovek/status/561964440485380097
    4. Každá dobrá kniha, která mě vtáhne do sebe a odpoutá moji pozornost od toho hnusného počasí za okny
    5.Čaje miluji a ještě víc u čtení, když jsem pod peřinou. Nemám svůj nejoblíbenější, protože mi chutná snad každý. Bez čaje bych nedala ani ránu :)

    Super soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Lucinda
    2. Lucinda.books@seznam.cz
    3. GFC: Lucinda Prior, FB: Lucinda's books, https://twitter.com/Lucinda16785265/status/562624991116947456
    4. Ideální čtení pro zimní večery je podle mě Harry Potter. Nemám ho přečteného celého (jsem u druhého dílu), ale i tak si myslím, že je to pro zimní večery ideální.
    5. Čaj mám ráda, ale když čtu knihu žádný čaj u toho nemám.

    OdpovědětVymazat
  16. - Julča
    - juliekrocova@seznam.cz
    - GFC: Julie Kročová
    - série Vlci z Mercy Falls je ideální :)
    - rozhodně jsem pro čaj, nejradši černý s medem.. anebo kafe :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1. ZdeňkaM
    2. zdenkamartinakova@gmail.com
    3. - GFC: ZdeňkaM
    - FB: Denika Abomination
    - Sdílím zde https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1397058063933231&id=100008871519564
    4. Jakýkoliv díl Harryho Pottera :)
    5. Já tedy spíš piju kafe. :)

    OdpovědětVymazat
  18. 1. Mycakestyle
    2. kostkova.pavla@centrum.cz
    3. Mycakestyle1, SDÍLENO: https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts
    4. Já jsem teď zažraná do "Byl jsem Mengeleho asistentem".
    5. Miluji čaj! Hlavně ovocný, teď jsem si oblíbila melounový. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Caroline Red-haired
    2. xlolkax@seznam.cz
    3. GFC i fb Caroline Red-haired
    sdílim na svém fb profilu :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100005141447987
    4. Vlastně tuto zimu čtu nejraději knihy, které se odehrávají v létě :D asi tím tak trochu utíkám od reality a táhne mě to k road tripům. Jako příklad můžu uvést třeba Na hraně zapomnění, ale těch knih teď bylo tolik... moc se mi líbila i kniha Bez naděje, Selekce, trilogie Nadpozemská (ach Tucker♥ :D) a mnoho dalších - všechny pro mé zimní večery byly ideální :D
    5. Čaj piji pořád, nejvíc černý, čaj a kafe jsou prostě mé závislosti a při čtení chutnají ještě lépe :)

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Clarkens
    2. k.komrsova@gmail.com
    3. GFC - Klára Komrsová
    4. FB - Klára Komrsová
    5. Nějaké zimní romány, přeci jen číst o moři v zimě, to spíš naštve :-)
    6. Nevadí mi popíjet čaj u čtení, ale raději mám bublinkovou koupel s knihou :-)

    OdpovědětVymazat
  21. 1. DomisTlapis
    2. DomisTlapis@gmail.com
    3. FB: Dominika Tlapáková
    4. Pro dlouhé zimní večery je podle mě Harry Potter ☺
    5. Já čaj ráda popíjím neustále, i když zrovna nečtu :)

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Vendula Mikulková
    2. MikulkovaVendula@seznam.cz
    3. gfc: Vendula Mikulková
    4. já miluji detektivky- právě jsem dočetla Vražda potřebuje reklamu od Dorothy L. Sayers
    5. já jsem vyloženě čajíčková, takže čaj piji i s knihou i bez ní :)

    OdpovědětVymazat
  23. 1. Marillee
    2. mikinapapouskova@seznam.cz
    3. FB Markéta Mar
    4. Rozhodně fantasy. :-) Zima je pohádková a k pohádkám patří trocha kouzel. Momentálně čtu Škola dobra a zla a lépe jsem se rozhodnout nemohla.
    5. Čaj? Uvařím si 1,5l konvici černého čaje, dám do ní brčko, abych měla volné ruce pro knihu, hodím se do postele na břicho a bez přestávky nasávám jak teplou tekutinu, tak i písmenka v knize přede mnou. ^^
    5.

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Majkelina
    2. majklina.w@gmail.com
    3. https://www.facebook.com/profile.php?id=100007408697162
    4. Tuhle zimu jsem se zamilovala do série Měsíčních kronik, ale jinak je pro zimu ideální poslední díl Erilianu (Střípky hvězd).
    5. Bohužel čtu všude jinde, jenom ne doma a v klidu. Takže i když mám čaj ráda (především domácí pečený), s knihami se moc často nepotká.

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Mei-riefel
    2. vircovaadela@seznam.cz
    Bonusové vstupy:
    1. Adéla Vircová
    2. Adéla Vircová
    3.https://twitter.com/a_vircova/status/563378136017305600
    http://mei-riefel.blog.cz/

    - Jakákoli :-))
    - Čaj u čtení popíjím ráda nebo kávu. Docela se z toho stal hit :D, ale kvůli tomu to nedělám.

    OdpovědětVymazat
  27. 1. Teri Vopatová
    2.Terinkav.7@seznam.cz


    -Harry Potter <3
    -já popijím většinou frappé:)

    OdpovědětVymazat
  28. Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    GFC: Klára Odehnalová
    FB: Klára Odehnalová
    Nemám žádnou oblíbenou knihu, když mě kniha zaujme, může být úplně jakákoli.)
    Já mám ve zvyku při čtení popíjet kávu, ale občas si dám i čaj. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nikinkira
    Nikinkira@gmail.com
    GFC: Nikinkira
    GFC: Nikola Gavalcová
    Mě se v zimních večerech chce většinou spát a tak ráda čtu jen nějaké lehčí harlequinky, u kterých mi nevadí, když náhodou usnu :D
    Když čtu pozdě večer, tak si dám buď čaj nebo nic, ale jinak vždy kávu :)

    OdpovědětVymazat
  30. Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz
    Léto na druhý pokus - už jen podle názvu je ta knížka to nejletnější, co mě může v zimě potkat :D
    Já a čaj - to je klasika. Čaj piji pořád a tím pádem i při čtení :)

    OdpovědětVymazat
  31. FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Nika Owl
    dayofowl@gmail.com
    čaj popíjím ráda ,ať s knihou nebo bez :)
    Teď čtu Tragédii o třech jednání od A.Christie

    OdpovědětVymazat
  34. Fb. Nika Owls
    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Gfc. Nika Owl
    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. 1. Renaiti
    2. renaiti@seznam.cz
    3. Jana Rozmarinová
    http://from-dead-world.blog.cz/ (v menu)
    4. Pro mě je výběr jasný, trilogie Hunger Games, která mě nikdy neomrzí. Knih by se dalo určitě najít velké množství, ale HG je taková moje srdcovka, která se hodí do každého počasí i období :)...
    5. Řekla bych, že se to stalo docela oblíbené, ovšem já si ke knize také ještě ráda vezmu nějakou tu sladkou dobrotu. V kombinaci s čajem a celá zabalená v hřejivé dece, je to to nejkouzelnější jak se dá do knihy ponořit a bezprostředně si ji užít :)...

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, mám moc ráda detektivky od Christie a k nim Chai Tea s mlékem:)
    Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. 1. Choi Mari
    2. lemonademo@gmail.com
    4. Řekla bych, že nejlépe se na zimní večery hodí Když byl bůh králík od Sarah Winam a Dcera sněhu od Eowyn Ivey.
    5. Já u knih nepiji ani nejím, nechci je poničit, ale čaj mám ráda (jen si ho neberu ke knihám).

    OdpovědětVymazat
  39. 1. Lenka Ď.
    2. lenka.durcekova@gmail.com
    3. GFC: Lenka Ďurčeková
    FB: Lenka Ďurčeková
    4. Storočný starček, ktorý vyliezol z okna od Jonasa Jonassona alebo hocijaká kniha od Nicholasa Sparksa :)
    5. Čaje mám veľmi rada, ale pri čítaní knihy zásadne nejem ani nepijem. Jednak si vychutnávam knihu, a jednak ju nechcem omylom ušpiniť. :)

    OdpovědětVymazat
  40. 1. Katka Ď.
    2. katarina.durcekova@gmail.com
    3. GFC: Katarína Ďurčeková
    4. FB: Katarína Ďurčeková
    5. https://www.facebook.com/katarina.durcekova.16/posts/797786440314885
    6. Ak mám pravdu povedať, žiadna kniha sa mi nespája so zimným obdobím. (Neviem si spomenúť, v akej knihe bola zima). Ale keďže som knihu Dech (S. Crossan) čítala práve keď bol sneh, tak asi najviac táto mi pripomína zimu.
    7. Čaje (a hlavne horúce) pijem rada, ešte nikdy som však pri čítaní knihy nepila ani nejedla. Asi by mi to bránilo v sústredení. :)

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Lyra
    2. lyra-journal@seznam.cz
    3. Blog sleduji na FB jako Vendula Kreplová.
    4. Ideálně jakákoliv čtivá kniha, která mi dá zapomenout na nepříjemné počasí venku a vtáhne mě s sebou do jiného světa. Na autorovi v tomto případě nesejde, na žánru také ne. :)
    5. Čaj zbožňuji a často si ho udělám, když se chystám číst. A občas i když se na čtení nechystám. :) Čaje totiž není nikdy dost! Stejně jako dobrých knih.

    OdpovědětVymazat