14. 7. 2015

Narozeninová giveaway

 
Uteklo to jako voda a já začátkem června s překvapením zjistila, že blog oslavil již třetí narozeniny. Musím říct, že mě to vážně nadchlo a hrozně těžko se mi věří, že mně, která střídala blogy jako ponožky, se daří už tak dlouho existovat na jednom. Asi dospívám nebo něco :D Každopádně, je mi jasné, že moje nadšené blekotání vás nezajímá a tak přejděme rovnou k soutěži.

Nepůjde o nic záludného, nýbrž o prachobyčejnou giveaway a k účasti vám, kromě vyplnění těch potřebných údajů o vás (kontakt a tak), stačí zodpovědět jednu jednoduchou otázku a sledovat blog pomocí GFC (to je taková snaha alespoň trochu upřednostnit ty, kteří blog již sledují, protože věřím, že ne každý je ochotný se k tomu přihlásit jen kvůli soutěži, když ví, že mé další články číst nebude). A pak tam teda najdete ještě další bonusové vstupy, u kterých už záleží čistě na vás, zda do nich půjdete anebo ne.

Pravidla:
  • Soutěž je určena všem s českou doručovací adresou (Slovákům se tímto upřímně omlouvám, ale snad chápete)
  • Trvání soutěže je od ode dneška až do konce července (tedy od 14. 7. 2015 do 31. 7. 2015)
  • Bude jeden výherce
  • Vyhodnocení proběhne nejpozději 3. srpna 2015 
  • Výherce má 72 hodin na odpověď, pokud se neozve, losuji někoho jiného, ten má na odpověď stejný čas, jinak losuji opět znovu
  • Losování proběhne pomocí Rafflecopter.com
  • Duplicitní vstupy jsou zakázány

Jo a soutěží se o knihu Pod nekonečnou oblohou, první díl dystopické série Nebe, od Veronicy Rossi. Sama jsem ji ještě nečetla, ale na GoodReads a Databázi knih má velmi dobré hodnocení, tak snad se bude líbit :)
http://data.bux.cz/book/003/509/0035090/large.jpg

Inu a teď už jen jedno - hodně štěstí! :)

7 komentářů:

  1. Všetko najlepšie a ešte veľa úspechov! :)

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna jsem si ji koupila :-D
    jinak gratuluji a přeji ještě spoustu úspěšných blogových let :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jak jsem psala ohledně té dovolené, tak jen chci ujistit, že jedu až 5. 8., takže bych to měla stihnout :)

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji :) AT se i nadále daří :)

    OdpovědětVymazat