Social Media

Měsíční zúčtování: Září 2015


KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY


Skleněný trůn jsem měla na wishlistu, samozřejmě, a když ho měli v Dobrovskym na Václaváku o stovku levněji? To bych byla sakra pitomá, kdybych se pro něj nevypravila, no ne?! :D

Zajímavě vypadala taky další novinka - Talon. Navíc měl skvělou obálku, takže jsem to prostě musela zkusit!

CO JSEM ČETLA

Jooo, ten Hobit! Ten mi prostě zabil prakticky celý září (a kousek srpna). To jsem celej tejden radši nepřečetla ani stránku, než abych ho otevřela. Ne, že by to bylo tak špatný, jen mi prostě úplně nesedl. Měla jsem dojem, že obracím stranu za stranou, děje se toho hrozně moc, ale já se ke konci prostě neblížim a to bylo tak moc demotivující, že jsem se do toho prostě musela nutit. Byla jsem vážně štěstím bez sebe, když jsem to dočetla.

Pak jsem se dala do toho Talonu. Ten jsem už měla rychle. Byl fajn, ačkoliv mi to trochu přišlo jako takovej mix několika typickejch YA zápletek a potenciál nápadu se tedy mohl vyžít mnohem líp. Pokud chcete, můžete si přečíst mou recenzi.

No a From the Notebooks of a Middle School Princess. To byla láska a bezesporu nejúžasnější kniha celýho měsíce (a pravděpodobně jedna z nejúžasnějších celýho roku!). Už o ní mám napsanej článek, kterej se tu pravděpodobně v blízký době objeví.
http://4.bp.blogspot.com/-c4RhF4pj5ow/U7W-PBgHAdI/AAAAAAAAAl0/I2dxj01hFDo/s640/Odd%25C4%259Blova%25C4%258D.png

SLEDOVALA JSEM

Tohle tentokrát vynechám, protože už vážně netuším. V září, pokud se nepletu, sice začaly pokračovat další seriály, které sleduju, ale vůbec nevím, na které jsem koukala a na které ne, protože internet a tak.
4 komentáře u "Měsíční zúčtování: Září 2015"
  1. Moc pěkné přírůstky :) Talon jsem četla taky, není to nic nového pod sluncem, ale knížka byla čtivá a bavila mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. A mně se Hobit zrovna líbil, četla jsem ho už asi před dvouma rokama, ale fakt se mi líbil a právě mi přišlo, že se ke konci blížím neuvěřitelnou rychlostí :D
    Zbytek knih neznám, ale pěkné přírustky :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Talon právě ted čtu a musím souhlasit. Není to špatné, ale je to taková směs všeho :D :) Hobbit je prostě klasika, která neomrzí ;)

    OdpovědětVymazat