Social Media

Unboxing #10


Nedávno se mi ozvali z Presca, zda bych neměla zájem o spolupráci. Nabízeli mi jejich novinku Otolína a žlutá kočka, kterou jsem ovšem odmítla, protože si nemyslím, že bych pro ni byla vhodným čtenářem. Ale nedalo mi to a musela jsem se zeptat, zda bychom se nemohli domluvit na propagaci neknižního sortimentu a paní mi ochotně vyhověla. A co mi tedy od Presca přišlo si můžete prohlédnout v tomto článku!


Taky tak hrozně obdivujete písmo, jakým je adresa napsaná? Za normálních okolností bych ji vymazala celou i se jménem, ale tohle se mi zkrátka líbí tolik, že vám to prostě musím ukázat! :D I mamka, když obálku viděla, se mě zvědavě ptala, kdo to psal, že to má fakt hezký.


Aby se sešity neponičily, krom bublinkové fólie je chránil i krepový papír. Na tom byla nalepená samolepka "Od Presca pro tebe", která mi přijde hrozně miloučká a roztomilá.


A teď přichází funny storka. Od začátku jsem pořádně nevěděla, co přesně mi přijde. Ovšem ani zdaleka jsem nečekala, že se mi dostane takového překvapení, jakého se mi ve výsledku dostalo, když na mě z balíčku vykoukly samé předměty se Star Wars. Totiž, s paní v Prescu jsme se očividně špatně pochopily a zatímco já čekala na balíček obsahující jak něco s Malým princem, tak se Star Wars (což je bohužel něco, co jsem neviděla ani nečetla, ale řekla jsem, že o to ráda uspořádám soutěž), paní to myslela tak, že mi pošle jen to Star Wars... :D Inu nevadí, stane se :D

To větší je linkovaný sešit, to menší diář na rok 2017. Oba dva mají uvnitř látkovou záložku, na na předsádkách krásně vyvedené motivy, které si můžete prohlédnout na fotografiích níže a na zadní předsádce mají také praktickou kapsičku, kam můžete vložit různé papírky, účtenky, fotky a zkrátka cokoliv, co nechcete ztratit.


Za sebe musím říct, že mě sešit, diář i kalendář fakt nadchly. Obzvlášť teda první dvě zmíněné věci. Kromě toho, že jsou krásně zpracovány, je vidět, že jde o silný a kvalitní papír, na který se, dle mého soudu, bude fakt dobře psát. Nevím jak vy, ale já si na kvalitní papír docela potrpím. Taky gumička, která chrání diář před náhodným otevíráním v tašce a kapsička na zmiňované drobnosti jsou bezva. A všitá záložka, samozřejmě, mě osobně odrazují diáře, které ji nemají, tak jsem ráda, že Presco myslelo i na ni. Ovšem je mi jasné, že hlavní tahákem prostě musí být ty motivy a není se čemu divit. Až mě mrzí, že jsem se k tomu Star Wars ještě pořád nedokopala!

Na diáře od Presca jsem koukala už dřív, ale zarytě jsem odmítala diáře, které mají sloupcový seznam dní, ale jak tu teď na to koukám... no, možná to ještě zvážím :D


Ani na kalendář jsem nezapomněla - i ten se náramně povedl. Ovšem jeho fotek víc nemám, protože jsem z něho zatím nechtěla sundavat ochranou fólii. Každopádně i dle náhledů fotografií na zadní straně je jasné, že tenhle kalendář prostě musí potěšit snad každého Star Wars fanouška.





A pozor, již v blízké době si budete moci hned o dva z těchto předmětů zasoutěžit!
7 komentářů u "Unboxing #10"