Social Media

Unboxing + minirecenze Albi produktů


Minulý týden mi dorazil očekávaný balíček z Albi, na který jsem se hrozně těšila. Mimo jiné mi v něm totiž měla dorazit i výbava na chladné dny, které už k nám začaly pomalu přicházet. No, nebudu to dlouho zdržovat a rovnou se pustíme na balíček!


Přiznám se, byla jsem celkem překvapená, když jsem uviděla, jak velký balík na mě doma čeká. Nicméně moc jsem se tomu nevěnovala a mnohem více jsem se věnovala obdivování toho, jak krásné izolepy má Albi na balení krabic. Barevné, hravé a prostě krásně vypovídající o celé společnosti.

Ve chvíli, kdy jsem se pustila do rozbalování, jsem byla fakt ráda, že netočím video unboxing, protože byste se museli potrhat smíchy, kdybyste viděli, jak nemotorně jsem držela nůž a snažila se těmi izolepami prokousat. Byl to fakt boj, ale zvládla jsem to.


Tajemství veliké krabice se provalilo hned vzápětí - balík byl totiž plný fólie, aby se věci nepoškodily. Ačkoliv jsem ráda viděla, že se nemusím bát o stav obsahu balíčku, moje srdce, kterému záleží na životním prostředím, nad vším tím plastem plakalo. Trochu mě mrzí, že Albi nezabezpečuje balíčky trochu jinak nebo nemá menší krabice, aby toho plastu nebylo potřeba zbytečně tolik. Na druhou stranu jsem ale ráda, že jim není lhostejné, zda zboží dorazí v celku.


A takhle to vážení vypadalo po rozbalení. Nejvíce ze všeho jsem byla zvědavá samozřejmě na hrníček, protože jsem v emailu záměrně nespecifikovala, o který motiv bych měla zájem, abych byla taky trochu překvapená. Když jsem uviděla tu zelenou, v prvé chvíli jsem se vyděsila, že jde o ten se zrnky kávy, který se mi líbí ze všech nejméně, nicméně pak jsem zjistila, že to je jiný.

Druhým překvapením byla záložka, psala jsem si totiž o motiv s kočičkami a dostala jsem sovy. Byla jsem v první chvíli trochu zklamaná, ale vzhledem k tomu, že jsou i sovy moc hezké, zas tak moc mě to netrápilo.


Co skrývala bílá krabička jsem věděla, nicméně přiznám se, že jsem při jejím rozbalování byla přeci jen trochu nervózní - co když mi dorazí jiný motiv, než který jsem chtěla? Naštěstí to byl strach zbytečný a já vybalila tuhle krásnou termosku s kočkami.

Po nějaké té termosce pokukuji již delší dobu, a když jsem pak uviděla tuhle od Albi, věděla jsem, že ji musím mít. Zaujal mě totiž její rozměr - není to ta klasická veliká termoska, je menší a tak se vejde téměř všude. Pojme 350 mililitrů, což je pro mě osobně ideál. Do školy nosím lahev na vodu, která má 330 ml a bohatě mi to stačí (vlastně mi často ještě zbývá, vážně ve škole zoufale málo piju).

Celkem mě překvapilo, že termoska ani po naplnění nebyla nijak těžká. Pokud běžně nosíte jen malou petlahev, určitě pocítíte rozdíl, já mám ale lahev skleněnou, která je i prázdná o něco těžší, takže mi termoska přišla překvapivě lehká.


Jak už tomu tak bývá, termoska je nerezová, víčko a hrdlo (nebo uzávěr? fakt nevím, pardon) je z plastu. Přijde mi, že je to jeden z těch levných plastů, nicméně je dost možné, že to je jen mé klamné zdání. Tak jako tak to je podle mě dostatečné. Pokud se tedy lehce neopotřebuje a nerozbije, to vám zatím bohužel prozradit nemohu.

Nikdy jsem termosku nepoužívala, a tak jsem zjistila, že jsem k těmto výmyslům mírně skeptická. Byla jsem totiž přesvědčená, že nikdy nemůže teplo udržet úplně perfektně a část se vždycky ztratí. A ačkoliv se část skutečně ztratila, stejně jsem se tři hodiny poté, co jsem do ní nalila horký nápoj, spálila. Čaj uvnitř byl krásně teplý ještě, když jsem se vrátila domů, tedy po nějakých osmi hodinách. Tohle tedy termoska splňuje na jedničku.

Celkově jsem s termoskou velmi spokojená a myslím, že bych jen těžko hledala nějakou, která by mi vyhovovala nějak výrazně více. Velkým plusem je pro mě rozhodně velikost, váha i samotná funkčnost a v tuhle chvíli mě skutečně nenapadá nic moc, co bych jí mohla vytknout.


Jako další na mě v balíčku čekal již zmiňovaný „plecháček“. Nenechte se zmást jeho názvem a vzhledem, tenhle krasavec je totiž ve skutečnosti keramický, což poznáte už podle jeho váhy, je totiž rozhodně těžší než skutečné plecháčky. Narazila jsem na ně už před několika měsíci, a ačkoliv mezilidskou lásku na první pohled považuji za hloupost, v tomhle případě to láska na první pohled skutečně byla.

Albi nabízí vážně spoustu motivů a několik různých barev (zelené, růžové, modré a bílé). Barevné jsou s obrázky, bílé na sobě už ale mají nápisy. Mým favoritem byl od první chvíle růžový se srdíčky, ale vzhledem k tomu, že se mi líbí téměř všechny, rozhodla jsem se, nechat výběr na paní z Albi, se kterou ohledně spolupráce komunikuji. A jsem za to moc ráda, protože jak už jsem řekla, tenhle plecháček s motorkou je vážně moc krásný.


Zatím ho mám vystavený v knihovně, kde poskytl útočiště mým záložkám. Mám ho díky tomu pořád na očích a mohu se z pohledu na něj těšit při každém zalétnutí očí ke knihovně. Myslím ale, že to nakonec nejspíš nevydržím a stejně ho raději budu používat k pití - už teď v něm totiž tu horkou čokoládu úplně vidím!


Nakonec na mě v balíčku čekala ona magnetická záložka se sovičkami a washi páska. Záložka je fakt krásně zpracovaná, oboustranný motiv je neskutečně roztomilý a magnet dělá co má.

Washi páskou jsem se také nechala překvapit a dorazila mi pěkná černo-bílá. Nevím, jestli je to náhoda nebo záměr, nicméně uvědomila jsem si, že mi ladí k manažerskému diáři, které mi Albi zaslalo v srpnu (recenzi najdete tady), a tak jsem se rozhodla, že toho musím využít.

Objednala jsem si do diáře totiž tečkované papíry a pustila se do návrhů svého potenciálního bullet journalu (tj. diář, který si celý děláte sami). Ačkoliv se mi využívání washi pásek na obrázcích na internetu vždycky hrozně líbilo, sama jsem se tomu raději vyhýbala, kvůli tomu, že to považuji za až moc práce navíc. Teď jsem to ale nevydržela a strany si páskou olemovala a jsem nadšená - krásně mi to totiž celý návrh sjednotilo. Navíc na téhle washi pásce vážně nevyslovitelně moc cením, že když ji omylem nalepím špatně, není problém ji ještě strhnout a přelepit a ona přitom stále krásně drží. Jednou jsem ji takhle přelepovala asi třikrát nebo čtyřikrát a nezaznamenala jsem vůbec žádný problém.

 


Teď už nám zbývá jen poslední fotka, kde si můžete všechny výrobky prohlédnout pospolu. Jsou fakt krásné, že? Pokud byste o některý z nich měli také zájem, najdete je na eshopu Albi, v jejich kamenných prodejnách a některých knihkupectvích. Odkazy na jednotlivé výrobky pak přikládám níže.

No a na závěr bych Albi za balíček ještě jednou moc poděkovala, udělal mi vážně ohromnou radost.

Termosky Original: https://eshop.albi.cz/termosky-original/
Keramické plecháčky: https://eshop.albi.cz/keramicke-plechacky/
Magnetické záložky: https://eshop.albi.cz/magneticke-zalozky-do-knizky/
Washi pásky: https://eshop.albi.cz/washi-pasky/
3 komentáře u "Unboxing + minirecenze Albi produktů"