Social Media

Blogové letadlo II.

Ještě před delší dobou mě All zatáhla opět do blogového letadla a furt jsem nenapsala ty odpovědi a teď mě do letadla zatáhla ještě Venea, takže jsem konečně dokopala k tomu to napsat :'D

11 otázek od All:
  1. Proč sis založila blog?
    Já vlastně pořádně nevím. Založila jsem ho necelý měsíc po tom, co jsem zrušila předchozí blog, kvůli tomu, že mě to nějak přestalo bavit. Ale to bych prostě nebyla já, kdybych byla bez blogu. Ze začátku jsem tu na to trochu kašlala, ale nechtěla jsem skončit (když už sem tak otravovala kvůli tý adrese, že..) a nakonec jsem se přeci jen nějak rozjela. A tadá! Jsme tu :D Ale to jsem odbočila od otázky. Takže na závěr shrnutí: Nevim :D
  2. Čeho chceš v životě dosáhnout?
    100% štěstí ^^
  3. Jak ses dostala ke psaní?
    Uh, těžká otázka :D Já už nějak nevim :D Prostě ono to vyplynulo nějak samo. Ale myslím, že opravdu pořádně jsem se psaní začla věnovat, před né moc dlouhou dobou.
  4. Zamilovaná? ;)
    Jasně, do osoby co s ní sem zasnoubená :'DDD
  5. Co ti psaní přináší?
    Když mám blbou náladu, něco mě trápí nebo tak něco, psaní mi hrozně moc pomůže. Je jedno jestli se vypíšu v nějaký povídce, básničce, článku a nebo prostě všechno vysypu (vypíšu) nějakýmu (ubohýmu :'D) člověkovi, kterej mě musí poslouchat (že, Nik? :D).
    A taky mě baví. Je to něco, kam můžu zmizet a uniknout od reality. Něco kde můžu napsat co chci a nikdo mě za to nemůže odsoudit, protože co napíšu je jen na mě. Navíc tam mám nade všema naprostou a nekonečnou moc a můžu si zabíjet a oživovat a tak podobně, koho cu :'D
  6. Kdybys měla vrátit čas: Do jakého dne, proč a co bys změnila?
    Do dne, kdy sem se narodila, úpe "omylem" bych z něčeho hapala a uhodila se do hlavičky a udělala chcíp C: :'DDD A nebo možná do nějakýho dne, kdy sem byla ještě u maminky v bříšku (U MAMINKY V BŘÍŠKU V TEPLOUČKÉM PELÍŠKU :'DDDDDD BLABLABLA JSEM TOTIŽ JAHODOVÁ HOLČIČKA JAHODOVÁ :'DDDDD) a nějak se utopila bo oběsila na pupeční šňůře nebo tak něco :'DD
    Ale né, možná do dne, kdy sem narazila na jistej blog. Bych z něj okamžitě odešla a dál se podobnýmu typu vyhýbala :'D
  7. Věříš a duchy a celkově na nadpřirozeno? ;)
    Celkem jo
  8. Na co nejčastěji myslíš?
    Na to, na co se mi zrovna (ne)chce myslet :'D
  9. Kdyby ses mohla setkat se dvěma osobami na světě, kteří žijou i žili, kdo by to byl?
    Hm, s... tebou :'DDD A s... tajemstvííí CCCCCCCCCCCCC: xDDD
  10. Nejlepší knížka světa?! (Jinou odpověď než Percy Jackson NEBERU! ;D)
    Já jich mám víc, ale toho Percyho ti bez mučení řeknu. Dokonalá to kniha :D Ale nemůžu si odpustit neříct sérii Princezniných deníků, páč ty mám úplně nejradši :'D
  11. Miluješ DENY?! ;D
    Zásadně ne :'DDD Ale já jediná to mám povolený! :'D
11 otázek od Venei:
  1. Tvé novoroční předsevzetí?
    Není :'D
  2. Tvá noční můra?
    Jakože teda nejhorší co se mi, kdy zdála? Uh, dřív bych bez přemejšlení řekla, že ta, kdy po mě lezli taký hnusný pavouci s dlouhejma nohama a ty nohy se jim úpe zapichovali do toho svetru co sem měla na sobě a fuj... :'D Ale teď mám pocit, že horší bylo, když se mi zdálo, že se se mnou z ničeho nic přestala bavit kamarádka ://
  3. Něco bez čeho nedokážeš žít?
    Spíš někoho :'D
  4. Chybí ti teď někdo?
    Celkem jo...
  5. Kdo?
    Jeden člověk řadící se do kolonky "Kamarádi"? :'D
  6. Oblíbený nápoj?
    Nějakej pitnej a dobjej :'D
  7. Tvůj živel?
    Podobnej dotaz sem měla už i na Asku a jak jsem řekla: Takovej živel, aby se mi podobal ještě nevymysleli :'DDD
  8. Tvůj největší úspěch dosud?
    To že nějakym zázrakem stále přežívám :'DD
  9. Máš sourozence?
    Jo T-T
  10. Rozumíš si sním?
    Úpe nejvíc :'DDD Ne T_T" :'D
  11. Máš mě rád?:OO:D:D
    Ráda! :'DD A ano mám :D
Napiš první komentář
Okomentovat