Social Media

Hudba mého srdce #1

http://ells.cz/wp-content/gallery/hudba-meho-srdce/eb35beebe1_85236619_o2.png 
 Na blogu Ells jsem náhdou narazila na jeden projekt, který se mi zalíbil. Pro jednou nejde sice o nic knižního, ale myslím, že to je jedině dobře, alespoň to bude zase nějaké zpestření.
Jak jste již z názvu článku nejspíš odvodili bude to mít co dočinění s hudbou, oblíbenou hudbou. Přesněji jde o to, že každou neděli bych měla zveřejnit článek s nějakou písničkou, kterou aktuálně dost poslouchám nebo ji prostě jen mám ráda. Počet písniček je libovolný.
Je to jednoduché, ale mně to prostě přijde, jako moc dobrý nápad. Tak doufám, že tyhle nedělní články budou bavit i vás :)

Jako první tu mám neoficiální verzi Let It Go v češtině, kterou má na svědomí Terka. Těžko říct, jestli mi přijde lepší tahle verze nebo ta oficiální od Absolonovoý.
Znám tuhle písničku sice už nějakou tu chvíli, ale včera jsem se zase nějak vrhla do její poslouchání.

Pro srovnání tedy přidávám rovnou i oficiální českou verzi.

Která se líbí více vám? :)
9 komentářů u "Hudba mého srdce #1"
  1. Já nevím, nic proti Absolonové, ale její hlas se mi vůbec nelíbí :D Takže určitě to první video :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůj ._. Chtěl sem udělat něco podobnýho, ale když vím že už něco takovýho existuje tak to s etaky zapojím ._. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se zapoj, jak už jsem říkala - mě to prostě přijde jako bezva nápad :D

      Vymazat
  3. Pesničku mám rada, je pekná aj v slovenčine.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bezpochyby, ono myslím, že snad všechny verze téhle písničky zní pěkně :) //I když tam už nevím, jak je to s překladem a významem nom :D

      Vymazat
  4. Mě se víc líbí Najednou, protože jsem si na ni už zvykla a tak, ale ani ta první není špatná. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu neoficiální verzi neznám, je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat