Social Media

Kniha devátá - Drakie 2: Útěk

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png 
Mám pocit, že tu knížku mám dočtenou už snad měsíc, ale nebyla jsem schopná to sem napsat...

Název: Drakie 2: Útěk
Autor: Sophie Jordanová
Díl: 2
Anotace: Jacinda vyzradila tajemství svého drakijského kmene, aby zachránila chlapce, kterého miluje. Převtělila se kvůli němu před lidmi, a tak porušila jedno z nejpřísněji dodržovaných pravidel. Teď se ale musí ke kmeni vrátit, s vědomím, že Willa možná už nikdy neuvidí. Will má zastřenou paměť a jeho vzpomínky na onu osudnou noc a slib, který Jacindě dal, jsou zřejmě ty tam. Za své prohřešky a za to, že z drakijského města utekla, ale hlavně proto, že se zamilovala do lovce draků, Jacinda přichází o výsadní postavení i o nejlepší kamarádku Azurku. Cítí se strašně osamělá a začíná pochybovat o tom, jestli přece jen nedělá chybu, když se vzpírá kmenovým pravidlům, a jestli by se jim neměla nakonec podrobit. Přesto se upíná k naději, že na ni Will úplně nezapomněl, najde ji a zase budou spolu. Může se její přání splnit a bude schopná případně s Willem odejít a všeho se vzdát?
Ukázka: Vysunou se mi křídla a rozvinou se. Vzdychnu. Ozve se tiché šeptnutí - to zajásala křídla, že mají volnost. Drakijská kůže se mi ohnivě zlatě třpytí, odráží se na ní těch pár slunečních paprsků, kterým se podařilo prodrat skrz odpolední mlhu.
Posbírám oblečení, nacpu ho do batohu a vyčítavě se podívám na zeď porostlou břečťanem. Dělá se mi z ná špatně. Už mě nebaví žít v kleci. Hodím si batoh přes rameno. Jsem připravená.
Ladně se odrazím a přeletím obvodovou zeď města.
Počet stran: 263
***
Ehm, upřímě už si nejsem jistá, co všechno o knize sem těla napsat... :D Jo děsně zapomínám! :D
Jinak, ten vztah Jacindy a Willa mi čim dál víc připomíná vztah Belly a Edwarda a vlastně, když přidám Cassiana, máme i Jacoba... To je něco co mě trochu rozčiluje, ale tak detail.
 
Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat