Social Media

Kniha dvacátá sedmá - Chvíle před koncem

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png 
Chvíle před koncemNázev: Chvíle před koncem
Autor: Lauren Oliver
Díl: 1
Počet stran: 470
Nakladatelství: CooBoo
Násldující text by mohl obsahovat menší spoilery.
Samantha žije úžasný život. Má skvělého kluka, se kterým se chystá přijít o pannenství, úžasné kamarádky, patří mezi nejpopulárnější lidi na škole a mnoho dalšího, jednoduše si nemá na co stěžovat.
Jenže pátek 12. února tohle všechno zničí a ukončí její život.
Samantha ale získává šanci prožít tento den znova a to rovnou sedmkrát.

Celý nápad mi přijde originální a i zpracované je to moc dobře.
Ovšem, podle textu na zadní straně knížky jsem přeci jen čekala něco trochu jiného, ale vůbec mi to nevadilo.
Příběh je to moc hezký, i když musím přiznat, že chvílema mě kniha moc nebavila a někdy jsem se do čtení vážně musela nutit. Nejvíc mě bavily asi až poslední dva dny, kdy jsem se do toho konečně pořádně zažrala.
Bylo úžasné sledovat, jak sebemenší detail mohl všechno změnit, jak bylo vše propojené. Ale ještě úžasnější bylo sledovat proměnu Samanthy.
Samantha na začátku byla holka, které záleželo především na ní, jejích kamarádkách, klukovi, tom jak vypadá, jestli je populární a podobně. Na konci už, jako by to nebyla ona. Snad každá věc, které se stala jí nějak změnila.
Myslím, že kniha určitě stojí za přečtení, řekla bych, že ukazuje život tak, jak je, jací někteří lidé jsou.

 
Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat