Social Media

Kniha dvacátá šestá - Alchymie věčnosti

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png 
http://nd06.jxs.cz/523/127/1d8f9595e6_90734280_o2.jpgNázev: Alcyhmie věčnosti
Autor: Avery Williams
Díl: 1
Počet stran: 182
Nakladatelství: CooBoo
Následující text by mohl obsahovat menší spoilery.
Serafina byla mladá dívka, která, ale mě předčasně umřít. Nestalo se tak díky Cyrusovi, který jí dal napít kouzelného elixíru, jenž sliboval nesmrtelnost. Nesmrtelnost, která si ale žádá životy nevinných lidí. Serafinina duše se odpoutala od těla a mohla ho libovolně měni podle potřeby.
Od oné události uplynulo již šest set let a Serafina již nechce dál nést vinnu, za to co provádí.
Rozhodne se tedy Cyruse opustit a zemřít. Jenže nešťastnou náhodou se ocitne v těle mladé dívky a jejím životě. Neví o ní naprosto nic, ale je nucena se chovat, jako že ví.
A její chuť zemřít je náhle mnohem menší...

Upřímně, nevím co o knížce říct. Nebylo to špatné, nápad je originální, ale provedení mi přijde takové suché, nijaké.
Né, že by mě to nebavilo, ale prostě nepatřilo to mezi knihy, které mě do sebe pohltily, které jsem měla problém odložit. Nejlepší z celé knihy mi přišly zhruba poslední dvě kapitoly. Přišlo mi, že teprve tam se to konečně rozjelo. Ovšem hned zase skončilo.
Jsem celkem zvědavá na další díl. Ani né tak kvůli tomu, jak to skončí, nýbrž kvůli tomu, jestli to už konečně bude napsané líp, čtivěji, zhruba jako ten konec nebo to zase bude takové nijaké.

Ukázka: Amelie a Jared naskočili do vlaku o dva vagóny za mnou.
"Ukončete prosím výstup a nástup, dveře se zavírají," zazní hlášení.
To je moje chvíle. Teď anebo nikdy.
Burácení a troubení přibližujícího se vlaku - jedoucího v opačném směru - jsou jediné zvuky, které slyším. Ještě než se vlak do East Bay rozjede, vyskočím z vagónu, přeběhnu na druhou stranu nástupiště a prokličkuju davem k vlaku, který míří na sanfranciské letiště a který právě s hučením otevřel dveře. Přilepená na okno se otočím za vlakem do East Bay, který se už chystá k odjezdu. Jared a Amelie jsou stále v něm a hledají mě mezi cestujícími.
V tom se Ameliiny oči střetnou s mými. Viděli mě.
Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat