Social Media

Kniha dvanáctá - Percy Jackson - Moře nestvůr

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png 
Název: Percy Jackson - Moře nestvůr
Autor: Rick Riordan
Díl: 2
Anotace: Mytologické bytosti ožívají…
Krvelačné nestvůry se bouří…
Bohové z Olympu kladou další úkoly…
Po klidném školním roce se na mě valí další problémy.
Poslední den školy to začalo! Hodina tělocviku se proměnila ve vybíjenou s lidožravými obry a Grover se dostal do průšvihu.
Další špatná zpráva: Táboru polokrevných hrozí zničení…
Vydávám se s přáteli na výpravu, ze které se nemusíme všichni vrátit živí… Jdeš do toho s námi?
Ukázka: Harpyje nám nadávaly, bědovaly, aby se jim svačinka vrátila, ale hipokampové se hnali po vlnách rychle jako vodní skútry. Harpyje zůstaly vzadu a z celého pobřeží Tábora polokrevných brzy nezbylo nic než tmavá skvrna. Napadlo mě, jestli to tam ještě někdy uvidím. Ale zrovna teď jsem měl jiné problémy.
Výletní loď se rýsovala před námi - naše svezení k Floridě a k Moři nestvůr.
Počet stran: 303
***
Ta knížka byla opět úžasná, ovšem musím říct, že první díl se mi možná líbil víc, nevím, mám pocit, že mě mnohem víc bavil...
Tyson mě skoro celou dobu z nějakýho důvodu vadil, ale na konci mi bylo do breku...
Ovšem ten konec mě dostal. Vážně. Tohle by mě nenapadlo. Jakože jsem zvědavá, jak to dopadne

Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat