Social Media

Kniha sedmnáctá - Křídla

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png
http://nd05.jxs.cz/284/410/0e041ed5e6_83747285_o2.jpg Název: Křídla
Autor: Aprilynne Pikeová
Díl: 1
Následující text by mohl obsahovat menší spoilery.
Laurel není jako její vrstevníci a nejn kvůli tomu, že ve svých patnácti jde porpvé do školy, protože do té doby ji máma učila doma.
Jí jen ovoce a zeleninu, pije jen vodu a Sprite, po ostatních věcech se jí dělá špatně.
Nesnáší těsné oblečení. V zimě jí nebývá moc zima.
Laurel nechce do školy, nelíbí se jí to množství lidí a hluk, ale její rodiče o tom, že by zase byla učená doma nechtějí ani slyšet.
Škola se, ale stává příjemnější, když se spřátelí s Davidem a jeho přáteli.
S Davidem se stanou nejlepšími přáteli, ale nikdy by je nenapadlo, kolik toho svoji prožijí.

Ta knížka mě chytla už od začátku. Přišlo mi, že byla narozdíl od věcí co jsem doteď četla, to bylo takový lehký, či jak to říct. Úžasně se mi to četlo a i děj mě zaujal.
Ale jednu věc musím vystknout, pořád mi nedocházelo, že Laurel je vlastně 15, pořád mi přišla o dost mladší.
A ten konec byl hrozně hefkej i když chvílema jsem měla starch, aby //SPOILER PĚKNĚ PROSÍM// vztahy mezi Laurel, Davidem a Tamanim nebyli pak jak v Twillight, protože mi přišlo, že Laurel nějak neví, kterýho chce, což mě na ní děsně štvalo. V jednu chvíli to vypadalo, že chce Davida a nakonec zas, že chce Tamaniho.

Počet stran: 290

Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat