Social Media

Kniha třicátá - Drakie 3 - Návrat

http://nd03.jxs.cz/849/091/454d1a08d2_88321170_o2.png 
Název: Drakie 3 - Návrat
Autor: Sophie Jordan
Díl: 3
Počet stran: 264
Nakladatelství: CooBoo
Ukázka
Následující text by mohl obsahovat menší spoilery.
Jacinda, Tamra, Cassian a Will jsou na výpravě zachránit Miriam, Cassianovu sestru, kterou zajali Enkrosové a drží ji v jejich pevnosti.
Mají nebezpečný plán. Dovést Jacindu, jako zajatce enkrosům, aby ji zajali také a ona mohla Miriam říct, že si pro ni její bratr přijde.
Nakonec ale to není úplně tak jak si představovali a jejich původní plán - Zachránit Miriam a rozdělit se trochu mění.

Jordan nás hodí do děje bez žádného zbytečného okecávání. Vše pokračuje tam kde to skončilo, jako by se jednalo rovnou o další kapitolu a mezi nimi nebyla žádná časová odmlka a tak. Na začátku mi proto chvíli trvalo než jsem se úplně zorientovala. Byla jsem trochu mimo, protože jsem si úplně nepamatovala, jak minulý díl končí, takže jsem v něm ještě rychle pročetla posledních pár stránek.
Tenhle díl byl jednoznačně nejlepší. Co musím ocenit je, že vztah Jacindy, Willa a Cassiana mi už nějak nepřipomínal vztah z Twillight ^-^.
Co se konce týče, nevím proč, ale přijde mi, že prostě končí až tak moc *SPOILER* šťastně, že to všechno najendou je takové... Jak bych to řekla, prostě, že to všechno dopadlo až moc dobře. Né že bych měla něco proti šťatsným koncům, ale tady mi to prostě přišlo takové přehnané. Nevím, jak bych to pořádně vysvětlila.
*UŽ MŮŽETE ČÍST, TU UŽ SPOILER NÉNÍÍÍ :P*
Kamarádka z toho konce prý byla úplně hotová, ani spát z toho nemohla, (hádám, že na tom byla podobně, jako když jsem já dočetla Všechny barvy země), ale mě z nějakého důvodu nijak zvlášť nebral.
Přečetla jsem to celé celkem rychle, rozumějte: na mě celkem rychle :D Ona kamarádka na mě úplně tak čuměla, když jsem jí včera večer, když jsme se viděli, řikala, že ráno jsem dočetla Kouzlení (jakože v pátek ve škole, jsem byla ještě o kus za ní :D) a už byla za polovinou Drakie :D

Pozn. články z tohoto projektu pocházejí z roků 2012 - 2013, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat