Social Media

On my wishlist #2

http://i1183.photobucket.com/albums/x475/Elizka41/Knizni%20doupe/K%20webu/Wishlist.jpg
Zdravím vás a přináším vám druhý díl do projektu On my wishlist, který pochází z dílny Book Chick City. Úkolem je každou sobotu zveřejnit článek obsahující nějakou knihu nebo knihy, které byste si rádi pořídili.

13405246
Když jsem dřív knihu potkala někde v knihkupectví, ani mě nenapadlo po knize sáhnout a podívat se, o čem to vlastně je. A pak jsem nedávno ze zvědavosti otevřela jednu recenzi a zjistila, jak velkou chybu jsem udělala, protože Jestli zůstanu musí být skvělá kniha.
Když jsem v úterý byla v kině na TFIOS, tak jsem poprvé uviděla trailer k filmu. Né, že bych nevěděla, že ten film bude, a že i trailer už je ke zhlédnutí, jen jsem se na něj prostě nechtěla podívat. Ale viděla jsem ho a upřímně mohu říct, že ten trailer způsobil, že jsem se málem rozbrečela ještě před začátkem Hvězd. Proto si trailer dovolím přiložit ke článku (ovšem bez cz titulek, protože s nimi jsem to na YT nenašla).
Strašně mě štve, že kniha už aktuálně není nikde moc k sehnání. Včera jsem kvůli ní jela do Levných knih, protože mi bylo řečeno, že právě v LK ji někdo před nedávnem viděla, bohužel jsem měla smůlu. Ale plánuju zkusit ještě ty LK na Palmovce, protože co kdyby náhodou... :D Každopádně, i kdybych ji nesehnala teď, tak by mělo vyjít ještě druhé vydání s filmovou obálkou, tudíž věřím, že jednou se mi tahle kniha do rukou dostane. Jen mě mrzí, že dost možná né tak brzy, abych si na film stihla dojít do kina, poněvadž tohle je jeden z případů, kde si chci opravdu jako první přečíst knihu.

Kniha na GR + zdroj obálky:

Pozn. závěrem: článek pocházející ze soboty 21. června, původně zde
Napiš první komentář
Okomentovat