Social Media

Unboxing #1

 Tak se za dnešek hlásím již s druhým článkem, což jsem sice vyloženě neplánovala, ale dorazily mi knížky od Buxu a unboxing už jsem v plánu měla. Původně jsem chtěla natáčet video, ale moje vlasy nejsou zrovna ve stavu, kdy by se mi je chtělo zvěčnit na videu :D 
Ale tak, nebudu to nadále okecávat a jdeme rozbalovat! :)

Takovýhle balíček mi přišel, co v něm asi bude? 8I Já to vím, vy se nechte překvapit :P
Btw. můžete obdivovat babiččiny sexy nůžky :) :D

A krabici máme otevřenou. Tentokrát to šlo podstatně lépe, než když mi došla série Padlí andělé od Lauren Kate, tam to bylo přelepeno ještě tunou izolep, tady byl jen ten "provázek" :D

Řádný pohled do krabice č. 1. Poznáte již jednu z knih?

Řádný pohled do krabice č.2.

A tady už jsou knížky krásně pospolu ^^ Všechny jsou od mé milované Meg Cabot, od které jsem již četla celou sérii Princezniny deníky, Mediátora a asi první tři díly Holčičích pravidel Allie Finklové, či tak nějak. 
Musím říct, že jsem později litovala, že jsem si neobjednala i její další dvě knihy - Nenasytnou a Příliš velké sousto, bohužel to bylo už potom, co měli poštovné na Zásilkovnu zdarma, ale tak co se dá dělat.

Jinak, knížky došly v pořádku, jen některé měly trochu poničený přebal, ale co se dá dělat. Dle toho co jsem o buxu zaslechla by to mohlo být i horší, tak jsem ráda, že u mě to odnesly jen drobnůstky na přebalech knih ^^
5 komentářů u "Unboxing #1"
  1. Název Navždy princeznou mě zaujal. Na knihu se určitě podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy. Já od autorky četla jen pár dílů Princezniných deníků a Mediátora asi tři díly. Jinak asi nic, i když vím, že spisovatelka píše moc hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Áhh Cabotová. :-) Párkrát jsem o jejich knihách slyšel, ale zatím žádnou a možná ani mít nebudu. Zatím dávám přednost jiným knihám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zááávidím :) Knížky mají hezké obálky :)

    OdpovědětVymazat