Social Media

Hudba mého srdce #3

http://ells.cz/wp-content/gallery/hudba-meho-srdce/eb35beebe1_85236619_o2.png
- Projekt vytvořila Ells
- Úkolem je každou neděli zveřejnit článek s nějakou písničkou nebo písničkami, které jsem v posledním týdnu hodně poslouchala nebo je prostě mám ráda. Počet písniček je libovolný.

 Co jsem v minulém týdnu nejvíc poslouchala? Eh, v pondělí si už asi ani nevzpomenu. Leda tak to, co mám v mp3ce, tzn. Klus, Pink Floydi a Linkin Park. Od úterka do pátku u nás byla Sonička a to jsme poslouchaly písničky hlavně proto, aby nebylo tak do kuchyně slyšet co meleme, protože jsem prostě paranodiní :D Jeden den mix od Halestorm, další zase všemožný Nightcory, pak zas různě všechno na co sme tam zmáčkly a tak.

 
Jako zástupce nightcorů uvedu Cups, protože to jsme poslouchaly taky a hlavně já ten song prostě miluju ^^ I origoš verze je moc hezká, ale já prostě vždycky poslouchám spíš tuhle :D

 Stejný cíl mám dál jsme si v pátek také párkrát poslechly a já jí poslouchám ještě dneska :D Prostě ji mám ráda, vždycky jsem měla :D
1 komentář u "Hudba mého srdce #3"
  1. Stejný cíl mám dál je super písnička. Občas je prostě super si poslechnout tyhle straší písničky. :)

    OdpovědětVymazat