Social Media

Hudba mého srdce #5

http://ells.cz/wp-content/gallery/hudba-meho-srdce/eb35beebe1_85236619_o2.png
- Projekt vytvořila Ells
- Úkolem je každou neděli zveřejnit článek s nějakou písničkou nebo písničkami, které jsem v posledním týdnu hodně poslouchala nebo je prostě mám ráda. Počet písniček je libovolný.


Už ani nevím, jak jsem se k tomu dostala. Prostě mi najednou hrála a pak znova a znova :D Musím říct, že na to, že ji mám vážně dost ráda, jsem ji předtím dost dlouho neslyšela o.o

Na tuhle jsem narazila, když jsem po předchozí písničce zmáčkla něco náhodného z těch doporučených videí. Překvapilo mě, že je tahle písnička od Avril, nemám tucha proč o.o
6 komentářů u "Hudba mého srdce #5"
  1. První mám děsně ráda. :)
    Druhá taky není špatná, ale moc mi nesedne, jak Avril zpívá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Avril moc nemusím no, i když 2-3 písničky od ní mám rád :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jedna písnička mi moc nesedla, ale kdybych na ně nákladu měla, tak se mi líbí. :D Vlastně poslouchám podle nálady. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Obě znám. Zvláště ta první od Rihanny je krásná.
    Od Avril znám i lepší, i když tahle je taky dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. První písničku mám strašně moc ráda. Druhá taky ujde, ale mezi mé oblíbené nepatří :)

    OdpovědětVymazat
  6. Znám obě, ale (budu asi jediná) mnohem radši mám My happy ending. Avril mám hodně ráda, zní to asi divně, ale poslouchám ji tak od 8-mi let a pořád mě baví. :)

    OdpovědětVymazat