Social Media

Hudba mého srdce #12

http://ells.cz/wp-content/gallery/hudba-meho-srdce/eb35beebe1_85236619_o2.png
- Projekt vytvořila Ells
- Úkolem je každou neděli zveřejnit článek s nějakou písničkou nebo písničkami, které jsem v posledním týdnu hodně poslouchala nebo je prostě mám ráda. Počet písniček je libovolný.
 
Žeru to. Fakt hrozně moc. Miluju tu kombinaci hudby, která působí tak živě, a textu, který má blíže k těm depresivním. Nevím, jestli jsem někdy slyšela něco podobného. Většinou slýchávám depresivní texty s depresivní hudbou a veselé, živé texty s hudbou živou, ale tuhle kombinaci obou dvou prostě ne.

Taylor mám hrozně moc ráda a tahle její písnička patří k mým nejoblíbenějším. A je to právě tahle, kterou v posledních pár dnech poslouchám téměř neustále dokola :3
2 komentáře u "Hudba mého srdce #12"
  1. You belong with me taky zbožňuju a ta první se mi docela líbí... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Alone Together slyším poprvé a líbí se mi.
    You Belong With Me znám už nějaký ten pátek a patří k mým hodně oblíbeným :)

    OdpovědětVymazat