Social Media

Knihy hledají nový domov

K prodávání knih jsem se nikdy moc neměla, ale v posledních pár měsících jsem o tom, že bych některé přeci jen mohla poslat dál, docela dost uvažovala. Některé starší a dětštější jsem již v létě hodila na Databázi knih, ale s těmi ostatními jsem pořád váhala. Každopádně myslím, že teď nastal ten pravej čas a ráda bych vám tu tedy představila knihy, které by si rády našly nový domov.

Některé jsou jednou čtené a prakticky jako nové, jiné jsem třeba nečetla vůbec, poněvadž než jsem se k nim dostala, už mě přestaly lákat. Ostatně, to se dozvíte u každé z nich. Cena u sérií je vždy za všechny knihy dohromady a jednotlivě díly neprodávám. Všechny ceny jsou bez poštovného a pokud budete mít zájem, můžeme se dohodnout na předání v Praze.

V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu se můžete ozvat do komentářů (tady teda asi spíš jen ty dotazy :D), na mail deny137@email.cz anebo zpráv na facebooku.

Polosvět Zima + Jaro + Léto
130 Kč
Prodáno
Nové, nečtené.

Pod nekonečnou oblohou + Cesta věčnou nocí
130 Kč
Nové, nečtené.

Dokonalý pár + Dokonalý sen + Dokonalý svět
260 Kč
Všechny jednou čtené, ale úplně jako nové.

Dědička + Rozpolcení + Boj o trůn
150 Kč
Prodáno
Všechny jednou čtené, ale úplně jako nové.

Nevracej se: 150 Kč
Zapomenutá: 60 Kč
Obě jednou čtené, ale úplně jako nové.

Tak padne náš svět
40 Kč
Prodáno
Jednou čtená. Horní část stránek + kousek z boku je nějaký nažloutlý, upřímně vůbec nevím, od čeho by to mohlo být, každopádně uvnitř je kniha naprosto v pořádku a nic tam není.

Anna – Krok za krokem do nového života: 90 Kč
Hlas nože: 40 Kč Prodáno
Nové, nečtené.

Dračí oči – Čarodějka
80 Kč
Jednou čtená, s autorčiným podpisem. Kniha samotná zvenčí trochu ošoupaná - nosila se v batohu s učením, znáte to, každopádně to schová přebal a uvnitř je neporušená.

Royal Wedding
150 Kč
Původní vydání v angličtině. Úplně nová a nečtená, sešla se mi dvakrát. Horní roh nepatrně naražený, což bude pravděpodobně tím, že má za sebou delší cestu (z Ameriky i guess, nevím jistě, neobjednávala jsem ji já :D).

A tady je seznam těch více dětských knih, které už jsem teda nefotila (ale ráda vyfotím, pokud o některou budete mít zájem):
Štěstí na dosah (Irena Petříková): 80 Kč (nová, nečtená)
Kámošky navždycky (Sylvia Schneider): 40 Kč (jednou čtená, jako nová)
Buď in! (Sylvia Schneider): 40 Kč (jednou čtená, jako nová)
Monster High 1 (Lisi Harrison): 90 Kč (jednou čtená, jako nová)
Napiš první komentář
Okomentovat