Social Media

[Test] Kdo ze Zlodějů dýmu je tvá spřízněná duše?


Před nedávnem mě nadchla kniha Zloději dýmu, o které jsem se také rozpovídala v recenzi. Jedním z důvodů, proč je tahle kniha tak super, je i pestrá škála skvěle zpracovaných postav. Právě postavy se mi zalíbily natolik, že jsem se rozhodla připravit pro vás kvíz, který vám prozradí, se kterou z nich toho máte nejvíce společného. Bude to princezna Catherine, voják Ambrose, lovkyně démonů Tash, sluha March nebo zloděj Edyon? Udělejte si test a uvidíte!


3 komentáře u "[Test] Kdo ze Zlodějů dýmu je tvá spřízněná duše?"
  1. Tak prý Catherine... no, jsem na tu knížku víc a víc zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zloděj Edyon! Tak to jsem tedy nečekala! :D
    Musím se ke knize dostat co nejdřív, jsem na ni opravdu hodně zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Princezna Catherine... budu si tu knížku muset brzy přečíst.

    OdpovědětVymazat